Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua

  • masa pelepasan:2024-06-12 11:49:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:98
  • Penerangan pantas:

    Champini sur Marne,Check the welding condition of the connection point,Champini sur MarnePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendir

Kandungan artikel

Check the welding condition of the connection point,Champini sur MarnePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Champini sur MarneSila faham tujuan platform angkat jenis gunting tetap. Platform angkat jenis gunting tetap terutama digunakan dalam industri logistik, garis produksi, dan untuk angkat dan muat barang dari bilik ke lantai. Ia juga boleh digunakan untuk angkat platform, platform operasi angkat dan sebagainya. Produk ini mempunyai struktur yang stabil, kadar kegagalan rendah, operasi yang dipercayai, keselamatan, dan penyelamatan sederhana dan selesa. Menurut persekitaran pemasangan dan keperluan penggunaan platform angkat, pemilihan konfigurasi pilihan berbeza boleh mencapai keputusan penggunaan yang lebih baik. Pembuat lif profesional mempunyai prestasi stabil, selamat, yang boleh dipercayai, dan boleh mencapai pemeliharaan bebas. Aras teknikal mereka telah mencapai aras rumah dan mencapai aras maju produk antarabangsa yang sama

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala,Champini sur MarnePlatform angkat kereta api tunggal, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

MogilevKonfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.


Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran



Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

Penonton fungsi penggunaan platform angkat hidraulik elektrik: Mudah untuk beroperasi: Panel memastikan operasi mudah dan memberi amaran kepada pemandu dan kru pelabuhan mengenai keadaan yang tidak selamat yang berpotensi. Integriti struktur: Lapan saluran besi J-bentuk berkuasa dikelilingi ke bawah dek pada titik kesan dinamik untuk mencegah deformasi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan penerbangan pelabuhan. Keselamatan tinggi platform angkat hidraulik elektrik: Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan valv keselamatan, yang akan menghalang garpu jatuh dari platform apabila trak tiba-tiba berangkat,Champini sur MarnePlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, memastikan penggunaan yang selamat.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, dll., dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan bermain peran penting dalam produksi kita, pelarasan perlu dibuat dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Selepas pemasangan platform angkat, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.


Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran



Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

indeks kualitiPeribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Platform tidak membenarkan pengangkutan bahan bakar dan letupan, dan pegawai mendaki dan gemetar semasa mengangkat dilarang.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Champini sur MarneKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan


BarlettaMaklumat produk lain
  • MessinaPlatform jenis lifting platformCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    MessinaPlatform jenis lifting platformCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • MessinaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsBercakap mengenai penyerapan sinar

    MessinaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsBercakap mengenai penyerapan sinar

  • LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • IsilemurinoPlatform angkat kecil hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

    IsilemurinoPlatform angkat kecil hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

  • IsilemurinoJembatan pengangkutanMengisi bahan untuk industri

    IsilemurinoJembatan pengangkutanMengisi bahan untuk industri

  • ZoryJembatan boarding mudahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    ZoryJembatan boarding mudahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • ZoryPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan be

    ZoryPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan be

  • ZoryScrew jenis lif rumah tanggaCiri-ciri produk

    ZoryScrew jenis lif rumah tanggaCiri-ciri produk

  • segera:Peringatan: Maklumat Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua memberi anda Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua oleh syarikat kami, perkhidmatan Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua. Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Champini sur MarnePlatform penunggang jenis trek panduanTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!