Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • masa pelepasan:2023-09-23 15:35:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:442
  • Penerangan pantas:

    Qinghai,Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.Kerana terdapat berbagai jenis jambatan naik, terdapat j

Kandungan artikel

Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.

Kerana terdapat berbagai jenis jambatan naik, terdapat juga banyak pembuat jambatan naik di China. Berikut adalah peralatan mekanik jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding tetap tetap. Kami berharap untuk menyediakan beberapa bantuan kepada semua orang dan menguasai lebih lanjut jambatan boarding hidraulik; Bridge Hydraulic boarding” Kata ini tidak lagi tidak dikenali. Jika anda perlu anda boleh memahami jambatan naik mana yang lebih sesuai untuk anda. Jembatan penerbangan hidraulik, kenderaan pengangkutan elektrik, dan platformnya mengangkat hidraulik kini adalah alat-alat hidraulik dan peralatan mesin yang biasa mengendalikan gudang. Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan industri yang membantu kereta dengan selesa memuatkan dan memuatkan barang. Jembatan penerbangan hidraulik dibahagi kepada dua jenis, boleh dibawa dan bergerak, yang boleh memenuhi keperluan kerja banyak tempat bergerak, yang menyebabkan kemudahan besar. Sebagai jembatan penerbangan milik peralatan industri, Selama seluruh proses kerja, ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa kesalahan umum. Di bawah, mari kita analisis fenomena umum jambatan naik untuk semua orang& mdash; Tidak naik.

QinghaiPasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera kecelakaan pada platform kaki.

Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.

GuamJembatan penerbangan hidraulik boleh mengurangi biaya ekonomi dan komponen sehingga tertentu. Dalam proses melaksanakan peralatan mekanik, kesalahan biasa yang tidak dijangka kadang-kadang boleh berlaku, peranti-peranti tersebut juga akan dilengkapi dengan perlindungan keselamatan tertentu.

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan,QinghaiJembatan boarding platform tetap, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.


Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan



Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics,QinghaiJembatan boarding forklift bekas, postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining enterprises, valve kembalinya dilepaskan etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, jambatan naik turun, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik, memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.

Spesifikasi dan dimensi jambatan pengangkutan bergerak: (mm) Panjang jambatan - mm (+ Lebar jambatan - mm) Julat perlampatan - - Muatan nilai: T T T Frekuensi cranking tangan julat penuh - kali Julat boleh diatur Tinggi: -DCQY-. Saiz: Julat perlampatan: mm Panjang jambatan: mm Lebar jambatan: mm Frekuensi cranking tangan julat penuh: Sokongan utama: Pipa besi bentuk istimewa digunakan.

Bercakap relatif, mengangkat (sh ē Platform ini juga peralatan pengendalian yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan kargo antara lantai kilang. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, juga dikenali sebagai platform angkat, digunakan untuk transportasi barang antara lantai di bangunan. Produk terutama digunakan untuk transportasi barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Setiap lantai dan bangku kerja platform mengangkat boleh dilengkapi dengan butang operasi untuk mencapai kawalan berbilang-titik. Struktur Produk (Stru

OK atau tidak?Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu,QinghaiJembatan penerbangan tetap hidraulik, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Apabila mempertahankan, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.


Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan



Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Kerja kerjaAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Struktur jambatan pengangkutan tetap terbentuk dari tiga bahagian: sistem mekanik, sistem hidraulik, hydraulic adjustment plates have been widely used in various industries and places. The height of the front end of the hydraulic adjustment plate bottle body can be adjusted according to the height of the truck carriage, and the overlapping lip plate is always on the carriage. Various handling vehicles can smoothly load and unload goods into the carriage through the boarding bridge, and only one person needs to operate to achieve the complete loading and unloading of goods Ia juga trend semasa untuk produksi yang selamat dan beradab di perusahaan, yang tidak hanya meningkatkan kelajuan logistik bekalan, tetapi juga menghemat masa dan meningkatkan efisiensi.

Dalam singkat, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.

QinghaiSambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, steel plates or other grounding pads can also be used.

Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!


BarlettaMaklumat produk lain
  • BazhouPembuat lif kecil villa rumah tanggaApakah perubahan di pasaran?

    BazhouPembuat lif kecil villa rumah tanggaApakah perubahan di pasaran?

  • DouhuHarga pengubah 200KVASecara beransur-ansur menjadi produk arus perdana

    DouhuHarga pengubah 200KVASecara beransur-ansur menjadi produk arus perdana

  • hamburgPlatform angkat hidraulik lif bergerakApa

    hamburgPlatform angkat hidraulik lif bergerakApa

  • hamburgJembatan naik hidraulik bergerakPengesanan saiz

    hamburgJembatan naik hidraulik bergerakPengesanan saiz

  • GuenzburgJembatan penerbangan tetap hidraulikFaktor-faktor yang melambatkan hakisan

    GuenzburgJembatan penerbangan tetap hidraulikFaktor-faktor yang melambatkan hakisan

  • GuenzburgPlatform angkat bimbit 12 meterApa pengeluarnya

    GuenzburgPlatform angkat bimbit 12 meterApa pengeluarnya

  • GuenzburgPemulihan Semi-AutomatikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    GuenzburgPemulihan Semi-AutomatikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • Kuala TerengganuHarga pengubah 5000KVAPetikan panduan

    Kuala TerengganuHarga pengubah 5000KVAPetikan panduan

  • segera:Peringatan: Maklumat Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan memberi anda Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan. Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Qinghai10 ton jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!