FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja

  • masa pelepasan:2022-04-02 09:26:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:551
  • Penerangan pantas:

    Ferrara,Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lo

Kandungan artikel

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

FerraraBagaimana memilih pengubah jenis kering

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah,FerraraPengubah kuasa jenis kering 1250kva, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

BarikaMod wayar pengubah jenis kering:

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Menghormati pelanggankV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Bunyi menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Dry type transformer factory


FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja



Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

harga pasaranApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

FerraraSyarikat pengubah jenis kering

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat,FerraraTeknologi pengubah jenis kering, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona,FerraraPengubah semula kotak, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

BarlettaMaklumat produk lain
  • OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

    OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

  • Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

  • MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

    MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

  • MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

    MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

  • MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

    MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

  • BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

    BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

  • NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja memberi anda FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja oleh syarikat kami, perkhidmatan FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja. FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FerraraPerlindungan penukar tenggelam minyakDi mana saya bekerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!